duminică, 30 iunie 2013

Despre No Stress Triathlon și alți demoni

Relatarea triathlonului de ieri va fi scurtă (l.e. de fapt nu e chiar așa de scurtă), asta pentru că noaptea de ieri a fost lungă. Am stat la petrecerea No Stress care chiar așa a fost datorită oamenilor faini cu care am petrecut dar și a alcoolului în cantități mai mari decât era nevoie (da, foarte nesportiv din partea noastră). Ziua de azi din păcate nu a fost chiar No Stress, după ce am descoperit că am de lucru în următoarele săptămâni când voi alerga după acte, pentru că am reușit să îmi pierd portofelul.

So, revenind la triatlonul de la Mogoșoaia, pentru că pâna la urmă despre asta e vorba aici, experiența de ieri a fost mai puțin încărcată emoțional, față de Fără Asfalt. Asta și pentru că am făcut doar o probă, adică alergarea de 5k.

Am terminat în 26:28. Ținând cont că o bună parte din traseu a fost pe iarbă, pietriș și pământ, a fost bine, dar se putea și mai bine. Oricum am obținut locul 6 din 37 la ștafete mixt, ceea ce ne-a bucurat.

Spre deosebire de Fără Asfalt, care m-a lăsat epuizată, acum am fost veselă și plină de o energie care ar fi făcut gelos orice Golden Retriever.

Ce să zic, No Stress Triathlon chiar e no stress, mai ales pe tura scurta unde distanțele sunt de 500 m înot, 26 km bicicletă și 5 k alergare. Recomand tuturor celor vor să experimenteze atmosfera frumoasă a triatlonului, iar cui e frică de înot, să facă ștafetă pentru că are și ștafeta farmecul ei. Cel mai frumos moment a fost de departe nu când am trecut linia de finish ci când l-am văzut pe Cosmin întorcându-se de pe traseul de bicicletă.

Oricum, triathlonul are un farmec anume care atrage și dă dependență. Drept urmare ne vedem la Brașov.

p.s. discutam azi cu sora mea de cum m-am hotărât acum 4 luni să particip la un triathlon în toamnă. Inițial am zis că fac ștafetă de 3 iar Anca mi-a zis că dacă particip, chiar și doar la alergare, ea se duce la Olimpiadă.

La sfârșitul lunii februarie fix atât de improbabil era ca eu să mă apuc de sport.

Patru luni mai târziu, am 4 medalii de finisher în dulap: BIHM, Fără Asfalt, Crosul Păduri și No Stress Triathlon.

Dintre toate drogurile din lume, sportul e o alternativă bună.







2 comentarii:

  1. ah, asteptam povestea :D ff tare, bravo! as fi venit sa-ti fac galerie daca eram in oras, in orice caz pozele sunt f misto. felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-as fi bucurat tare sa te vad. Dar poate ne intalnim in vreo sambata la Nike Running. :)

    RăspundețiȘtergere