duminică, 26 mai 2013

I am a runner

Când am început eu să citesc despre triathlon, știu că am dat peste un articol în care spunea că triathloniștii sunt de două feluri, bikeri sau runneri. Și cică îi recunoști ușor, primii urăsc să se dea jos de pe bicicletă și să înceapă să alerge, ceilalți abia așteaptă. Eu eram sigură că am să fiu biker. Ei bine, surpriza a fost să aflu altceva.

Miercuri am fost la antrenamentele de duatlon organizate de Pegas Triathlon Club, alergat - bicicletă - alergat: 2 - 10 - 2. A fost prima oară când am făcut un antrenament serios de bicicletă și ce pot să zic este că abia așteptam să reîncep să alerg. Iar când m-am dat jos, în ciuda senzației de picioare de plumb, instant mi-a crescut gradul de confort pentru simplu motiv că alergam. Îmi părea incredibil de natural, de reconfortant, de relaxant și de ceea-ce-trebuie-să-fac. Deci da, I am a runner. 

Ieri am ieșit din nou și am alergat 10 km. Și mi-am adus aminte de o discuție cu o prietenă, căruia îi povesteam că nu simt că am mai multă energie, așa cum se spune de cei care fac sport, dar consider că viața mea e în mod semnificativ mai bună de când alerg.

În ultima vreme, când totul în jur a luat-o razna, m-am bazat pe alergat ca pe singura constantă. Fiecare moment stupid din ultima vreme (și au fost destule) l-am trecut printr-o alergare. Problema e că dacă alergi 10km, cu care nu ești încă obișnuit fizic, două zile te dor genunchii de mori și stai ca prostu și te uiți, când la telefon unde se confirmă veștile proaste, când cu jind la echipamentul de alergare și apoi te ridici bătrânește încercând cu greu să îți îndrepți genunchii dureroși și te îndrepți spre canapea ca să te ajezi cu picioarele întinse, că nu se mai poate altfel. Despre cine vorbesc? Ei, o prietenă de a mea, nu o cunoașteți.





4 comentarii:

  1. Şi dacă eşti "a swimmer" şi încă nu ştii :))?

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Asta chiar ar fi surpriza anului!

    RăspundețiȘtergere
  3. mai, esti f determinata, te invidiez :D eu sunt un antitalent complet la bicicleta si inot. [desi am in planul pe termen lung mers cu bicicleta la birou + cursuri de inot adevarat :))].

    vroiam sa-ti recomand o resursa ff buna pentru alergat - strengthrunning.com. eu am invatat f multe de aici - ma rog, multe cand era deja prea tarziu pentru cel mai recent semimaraton, dar nu prea tarziu pentru urmatorul :)). asta asa, pentru prietena aia pe care nu o cunoastem :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, nu stiu ce m-a apucat, eu eram regina procrastinarii. Daca vrei curs de inot, iti recomand sa mergi la Carol Davila. Eu acolo merg, au antrenori foarte buni, iar bazinul e curat si e liber.

    p.s. Prietena mea iti multumeste pentru site, e mare devoratoare de articole de alergat. Diseara o sa aiba program.:)) Si ea iti recomanda un articol: http://www.active.com/running/Articles/5-Tweaks-That-Improve-Your-Run.htm?cmp=17-1-4668 - din articolul ala iti vine sa intri pe toate linkurile pe care ti le recomanda, drept urmare ti-l recomanda doar daca ai 2 ore libere la dispozitie.

    RăspundețiȘtergere