luni, 10 iunie 2013

Sh*t Triathletes Say

Filmulețul de mai jos l-am primit de la un triatlonist, evident. Nu mă puteam opri din râs. L-am trimis mai departe către doi amici, triatloniști amândoi.

Unul l-a găsit foarte amuzant. După reacția lui bănuiesc că mai avea un pic și cădea de pe scaun.
Celălalt a zis că l-a închis după 15 secunde, că personajul e un idiot și, în plus, cunoaște unul exact așa în viața reală, așa că îi ajunge porția de idioți.


Eu și acum, la cea dea 10+ vizualizare, îl găsesc teribil de ... (aici puteți să completați cu orice și o să aveți dreptate).



4 comentarii:

  1. Foate tare :)).
    Eu ştiam doar de Sh*t Ultrarunners Say: http://www.youtube.com/watch?v=nq8lJEJr3xk

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) hahhaha, ce imi mai plac cliseele

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaaaa!! :)))) "You can read about all my runs if you follow my blog" Hahahahahhaa

    RăspundețiȘtergere