miercuri, 19 iunie 2013

This might be Sparta


M-am înscris și la No stress Triathlon, ștafetă. De data asta am să fac doar alergarea și probabil ne vom desccurca bine, pentru că avem o echipă bună.

Înotul vine de la Cristi, pe care l-am cunoscut duminica trecută și care ne-a cucerit cu cele 10 minute în care poate să parcurgă 500 de metri. El va merge mai departe în cursa individuală dar înainte  va preda ștafeta lui Cosmin (in care am încredere maximă ) pentru bicicletă. După 26 de kilometri Cosmin îmi va preda ștafeta mie pentru alergare, adică persoanei în care uneori am încredere, uneori not so much.

Dar mă antrenez. De fapt, concursul ăsta e primul care beneficiază de un antrenament dedicat. Asta mulțumită lui Cosmin și unui prieten de al lui, care mi-au făcut program. Și acum urmează partea interesantă.

O să povestesc mai departe despre antrenamentul meu. Nu știu dacă se face lucru ăsta, că poate o să îl urmați și o să terminați înaintea mea, dar la naiba, o să îmi asum riscul ăsta :).

2 secunde că nu am lângă mine carnețelul  unde totul a fost notat cu maximă precizie. Stay right there.
Așa, m-am întors. Deci antrenament pentru No stress.


Săptămâna I


Luni - run 15 km



Marți - înot seara



Miercuri - dimineața - Antrenament Forță: 5 (aici s-a considerat că 5 serii e prea puțin pentru mine) 6 x (20 pas fandat + 15 broscuțe + 50 m genunchi sus) + 100 abdomene + 5 ture de pistă

             - seara - Antrenament Duathlon cu Pegas Triathhlon Club

(Andrei, acest prieten al lui Cosmin și, mai nou, antrenorul meu, m-a întrebat dacă pot să fac două antrenamente pe zi. Am acest defect, sau obicei prost, sau gândire defectuasă, cum vreți să îi spuneți, de a considera că sunt destul de sportivă și că pot orice mi se dă. Să zicem că mă întreba dacă pot să parcurg un maraton săptămâna viitoare. În aceeași fracțiune de secundă mi-aș fi adus aminte de data aia când am alergat 11 km - respectiv cu o zi înainte - și că mi-a fost foarte ușor. Drept urmare sigur pot și 42k peste o săptămână. Și imediat aș fi zis Da. I thought it and then I said it. Awesome! - ca să îl parafrazez pe Bill Burr - filmulețul nu are legătură cu sportul - da, mă interesează si alte lucruri pe lume - dar să vă uitați, 'cause it's hilarious).

Joi - dimineața - 6 x 400 viteză maximă cu pauză de 5 minute între alergări. - antrenament în timpul căruia cică vomiți din cauza efortului. Nu știu de ce, dar mă entuziasmează lucrul ăsta. E ca și cum intru deja în altă ligă.
        seara - 10 ture aleargare ușoară (am uitat că e zi de înot. când mi-am adus aminte m-am găndit că le fac pe amebele seara. Ah, dulce ignoranță)  + 100 abdomene


Vineri - dimineața 20 x 100m lansate + 10 x 50m genunchi sus + 5 ture ușoare + 100 abdomene

             seara - 15k run

Săptămâna II 

Pentru că nu vrem să ne obosim prea tare, doar un antrenament pe zi.

Luni - 2 x 3 ture pistă lansate + 10 x 20 pas sărit + 10 x genunchi sus + 100 abdomene

Marți - 6 x 400m viteză + 100 abdomene

Miercuri - Romniceanu Stairs Run + 100 abdomene

Joi - 20k run (asta o să fie o premieră) + 100 abdomene

Vineri - 10 x 100 m lansat + 100 abdomene

Sâmbătă  - No stress

Dacă vi se pare simplu, să știți că nu e. Dacă vi se pare dificil, să știți că în realitate e și mai și. Revin cu detalii despre cum a început acest antrenament mai greu decât orice am făcut până acum și mai rău decât orice mi-am imaginat. Bine, asta din urmă nici nu a fost complicat să se întâmple, pentru că eu credeam că va fi rezonabil.






                                                             




4 comentarii:

  1. in ritmul asta, before you know it, te trezesti la un iron woman :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca de cateva zile ma uit la campionatele de iron man 2005 - 2012. Ce sa zic, parca nu e dracu asa negru. Glumesc, e mai negru decat parul lui Alba ca Zapada.

    RăspundețiȘtergere
  3. am fost la oradea weekendul asta, cu jumatatea mea de fier :))). ce sa zic....gruesome.
    dar partea buna e ca sunt pregatita pentru finalul cursei, totusi ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=p1UvxxYIv3U

    RăspundețiȘtergere
  4. Prietenul tau este un IronMan? Felcitari atunci, este absolut remarcabil.

    Cat despre video, m-a pufnit rasu.. apoi m-am simtit vinovata :)

    RăspundețiȘtergere