vineri, 19 aprilie 2013

It's all about having fun

Ultimele ieșiri la alergat au fost foarte grele. Solicitante, epuizante si din cauza asta, frustrante. Drept urmare azi am făcut niște schimbări. În primul rând m-am hidratat mai mult în ultimele 24 de ore (în general beau cam puțină apă), apoi am făcut stretching îninte de alergare (nu am mai făcut asta de mult).

Și, cel mai important lucru, am alergat cu un pace mare. Adică foarte lejer. Da, e adevărat că am scos cel mai prost timp din ultima lună, dar pentru prima oară de foarte mult timp, m-am simțit bine alergând. Eram liniștită, relaxată și am putut să savurez la maxim alergarea de azi. Chiar dacă mai aveam dureri scurte de glezne, am avut senzația că pot să alerg mult timp în ritmul ălă, fără să mă opresc. Iar asta a fost mai încurajator, mai relaxant psihologic și mai îmbucurător decăt orice altă viteză impresionantă de până acum.

Cât despre ce urmează mai departe, planul este ca până la sfărșitul lunii mai să îmi dezvolt condiția fizică. Asta înseamnă să pot să alerg distanțe mai mari cu pace-uri mai bune și să înot. Referitor la înot, instructorul mi-a zis că am nevoie de 2 luni ca să pot să înot două bazine continuu (adică 50 de metri). Mi se pare atât de puțin încât mi se face rău. Dar după cum evoluează lucrurile, cred că voi ajunge mult mai repede la distanța asta. De fapt, este imperios necesar.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu