marți, 23 aprilie 2013

Titlul ăsta e antonimul lui șoc, adică un cuvânt pe care nu îl știu dar dacă l-aș fi știut, l-aș fi scris aici



Am alergat și duminică, dar nu mai știu ce s-a întamplat. Am ieșit din casă, am alergat, m-am întors, am cumpărat pâine de pe drum, am ajuns acasă, am băut apă, nu mai știu ce am mâncat. Fix atât de ordinar.

SportTrackerul mi-a spus că am alergat cu un Pace de 5:58, dar nu-i adevărat. Mi-a zis că am făcut primul kilometru în 3:45, dar când țipa în gura mare că am terminat primul kilometru eu știam că minte. Pentru că din punctul de unde încep să alerg până în parc, e fix un kilometru, iar când el îmi lăuda viteza uimitoare, doar trecusem puțin de jumătate. Un 6:30 aproximez eu că a fost per total.

Nu știu ce e cu SportTrackerul ăsta, că des se întâmplă să îmi supraestimeze primul kilometru. Cert e că m-am obișnuit cu el, iar eu ies greu din zona de confort, așa că nu schimb aplicația. Poate cel mult să mai îmi iau una. Foarte profi să te supraveghezi cu două aplicații. Sau nu. Whatever.





2 comentarii:

  1. Eu pun telefonul în geam înainte să ies la alergat, în aşa fel încât să găsească sateliţii din timp. Iar când ies afară, nu dau Start imediat ce a găsit sateliţii. În principiu de acolo apare eroarea pe primul km.
    Şi în general, GPS-urile sunt pretenţioase. Dacă nu eşti într-un spaţiu deschis, sub cerul liber, mai dau erori. Mai ales printre blocuri se piede semnalul destul de des şi îşi arată un traseu ciudat. Frumuseţea tehnolgiei moderne :))!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaaaa, de la asta era!! Evident, dar nu m-aș fi gândit nici într-o mie de ani. :)

    RăspundețiȘtergere