joi, 18 aprilie 2013

Lucrurile merg înainte. Eu mă țin după ele.


Să înoți este extraordinar. Sunt abia la început și deja e incredibil de frumos.

Pe drumul spre casă m-am panicat că abia luni mai merg la bazin, dar m-am liniștit când mi-am adus aminte că mâine alerg. Mă și pufnește râsul când mă gândesc în ce hal am ajuns. Pâi eu cu un pahet de țigări pe zi, cafea cât cuprinde, petreceri până dimineața (bine, astea încă se mai întâmplă), nenumărate ginuri tonice și alte și alte abuzuri, eu să mă panichez că nu înot, dar să mă liniștesc la gândul că nu e nimic, mă duc la alergat. Eu să fac asta? Viața poate să fie destul de comică.

În altă ordine de idei, mă bate un gând. Pe 19 mai e Bucharest International Half Marathon, unde au și cursă de 10,458 km. Nu, nu, nu. Nu are rost nici să mă gândesc la asta. Dar dacă... Nu, nu, nu. E imposibil. Sau.. ?

4 comentarii:

  1. E posibil, stai liniştită. De fapt nu sta :P!
    10 km sunt uşor de parcurs dacă nu exagerezi cu viteza.
    La orice primă competiţie ideea e să o termini, indiferent de timp ;)!
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e, nu e :)
    ieri i-am facut pt a doua oara [ prima a fost de control, nu ma duceam eu la maraton stafeta daca nu eram pretzisa ca ii pot alerga] , in cadrul maratonului int. cluj.

    am reusit 1:03:29 si ne-am situat pe 16 din 42 la relay mixt ;)
    daca eu am putut, tu cu atat mai mult vei putea, si inca cu un timp si mai bun :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Waw, bravo!!!!! ce ma bucur, 6:30 min/km e un timp mai mult decat onorabil, plus o pozitie buna in clasament. Felicitari!!

    Eu nu scot atat sigur, Pace-ul confortabil pentru mine acum este tot undeva la 6:30, dar pentru 5 km. Deci mi-am planificat sa alerg mult peste o ora :)). Dar o sa ma duc :D

    RăspundețiȘtergere