miercuri, 17 aprilie 2013

Suicide Pace

Nu știu dacă e de la oboseala acumulată sau de la faptul că ultima lună a fost destul de grea din multe motive, dar nu am mai simțit de mult rush-ul cu care mă mândream acum ceva săptămâni. Dar alerg în continuare, deși acum o fac seara, și am reușit să intruc înotul în antrenament. Ușor, ușor sper să introduc și bicicleta.

Am trei zile de înot pe săptămâna și lucrurile se complică din punct de vedere al timpului. Azi a fost prima zi din săptămâna când am alergat. Și probabil am să o mai fac vineri și duminică.

Tot azi mi-am mărit viteza și am reușit să fac primul kilometru in 4:41, ceea ce a fost destul de impresionant pentru mine, doar că m-a rupt. În final am reușit doar un Pace de 6:16 și o culoare vineție în obraji.

Nu cred că voi repeta prea curând experiența asta cu viteză mare la început. Am să încerc să alerg constant, deși am observat că am o problemă în a-mi doza efortul. Din păcate asta mi se aplică și în viața de zi cu zi. De fapt, dacă stau bine să mă gândesc, nu facem decât să alergăm după cum suntem.



4 comentarii:

  1. Foarte frumoasă încheierea! "De fapt, dacă stau bine să mă gândesc, nu facem decât să alergăm după cum suntem."
    Spor în continuare la toate elementele antrenamentului!

    RăspundețiȘtergere
  2. Florin!!! Prima oara cand te vad, o sa te imbratisez! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate la Maratonul Regal de pe 10 Mai. Ar fi preferabil să ne îmbrăţişăm înainte de concurs... După aceea voi fi destul de transpirat :))!

      Ștergere
  3. O să fac tot posibilul să vin să văd startul. Deși când am văzut comentariul tău despre cei 10 km, m-am gândit că de ce nu aș putea încerca și un semi maraton. Dar cred că mă întind mai mult decât e cazul. Cam am tendința să mă supra estimez.

    RăspundețiȘtergere